Policie České republiky  

Přejdi na

Pomáhat a chránit


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Referent společné státní správy a samosprávy

Policejní prezidium ČR, ředitelství majetkové správy, odbor veřejných zakázek – pracovní poměr 

Obecně

  • místo výkonu: Praha 6, Bubenečská 20
  • pracovní poměr na dobu určitou, smlouva na 1 rok s možností prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou

Náplň práce

  • zadávání veřejných zakázek dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných  zakázek, od přípravy zadávacích dokumentů přes realizaci zadávacího řízení a přípravu smlouvy až po evidenci a ukončení řízení včetně souvisejících jednání s členy komisí a dodavatelů
  • práce s elektronickým evidenčním systémem ETŘ
  • práce s PC, práce v síti INTRANET
  • práce v národním elektronickém nástroji (NEN) a ve věstníku veřejných zakázek (VVZ)

Platové podmínky a další benefity

  • platová třída 13 se mzdou 29.410,- Kč – 43.370,- Kč (dle započitatelné praxe)
  • zvláštní příplatek 2.200,- Kč
  • osobní ohodnocení: po zapracování, dle zkušeností od 2.000,-  Kč
  • mimořádné odměny
  • možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace)
  • řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispoziční volno
  • perspektiva růstu a rozvoje v oblasti práva veřejných zakázek
  • motivující pracovní prostředí a spolupráci s týmem odborníků
  • možnost profesního vzdělávání (kurz AJ, vzdělávání atp.)
  • široký slevový benefit program v rámci smluvních partnerů

Požadujeme

  • vysokoškolské magisterské vzdělání, v případě bakalářského stupně se odečítají roky praxe
  • uživatelská znalost MS Office na velmi dobré úrovni, obecná orientace v programovém vybavení
  • spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • vysoké pracovní nasazení
  • komunikační schopnosti
  • organizační schopnosti, schopnost pracovat individuálně i v týmu
  • čistý trestní rejstřík
  • státní občanství ČR

Výhodou

  • praxe v oblasti veřejných zakázek
  • znalost informačních systémů PČR, zkušenost s informačním systémem ETŘ
  • anglický jazyk
  • řidičské oprávnění skupiny B

Další informace

  • pevná pracovní doba pondělí + čtvrtek 7:30 – 16:15 hodin, pátek 7:30 – 15:00 hodin
  • termín pro zaslání životopisu: do 31. 5. 2025
  • možnost nástupu: 15. 5. 2025 (či dohodou) 
  • součástí přijímacího řízení je osobní pohovor, jehož součástí bude test z praktické znalosti WORD – úprava textu, EXCEL – zhotovení tabulky včetně základních vzorců.
  • pokud nebudete do 15 pracovních dnů kontaktováni, bude proveden výběr z jiných uchazečů, přičemž Vámi zaslané dokumenty budou zlikvidovány.


V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu pp.ovz@pcr.cz předmětem „referent společné státní správy a samosprávy“.

Případné doplňující informace je možné získat u vedoucího I. oddělení veřejných zakázek, tel. číslo: 974 835 642.

vytisknout  e-mailem