Referent životního prostředí
KŘP Jihomoravského kraje, odbor správy majetku, oddělení správy nemovitého majetku, skupina technických činností – pracovní poměr
Obecně
- místo výkonu práce: Brno, Kounicova 24
- pracovní poměr na dobu určitou, po roce možnost doby neurčité, zkušební doba
4 měsíce - pracovní doba po-pá 7:00 – 15:30 hod
Náplň práce
- zajišťuje komplexní koordinaci činností v oblasti odpadového hospodářství, ochrany životního prostředí a využívání přírodních zdrojů v rámci krajského ředitelství,
- provádí kontrolní, rozborové a metodické činnosti v oblasti ochrany životního prostředí, nakládání s odpady a využívání přírodních zdrojů v rámci krajského ředitelství, včetně předkládání návrhů na opatření, příp. nařízení omezení nebo zastavení činnosti ohrožující životní prostředí,
- zajišťuje postup dle platného zákona o odpadech, včetně prováděcích a souvisejících předpisů při shromažďování, třídění, odstraňování a evidenci odpadů, tj. plnění povinností původce odpadu dle zákona o odpadech za krajské ředitelství,
- vede evidenci zdrojů znečištění ovzduší, zajišťuje jejich pravidelné kontroly a měření dle platné právní úpravy,
- koordinuje činnosti a jednání s příslušnými orgány státní správy v oblastech odpadového hospodářství, ekologie a životního prostředí,
- vyjadřuje se z hlediska uživatele k základním požadavkům, projektovým dokumentacím staveb, zúčastňuje se stavebních a kolaudačních řízení těchto staveb a vydává příslušná odborná stanoviska,
- provádí úkony související s průzkumem trhu a výběrem vhodného dodavatele, připravuje podklady k uzavírání smluv v oblasti odpadového hospodářství a ochrany životního prostředí,
- v rámci hospodaření s veřejnými prostředky plní úkoly správce rozpočtu v souladu se zák. č. 320/2001 Sb. o finanční kontrole ve veřejné správě.
Platové podmínky a další benefity
- 11. platová třída - platové rozpětí 26 680 Kč až 38 570 Kč podle délky praxe (nař. vl. 341/2017 Sb.)
- zvláštní příplatek: 2 500 Kč
- po zapracování možnost osobního příplatku
- 25 dnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna
- možnost firemní mateřské školky
Požadujeme
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu,
- praxe v oboru výhodou,
- velmi dobrá znalost obecně platných právních předpisů a norem v oblasti odpadového hospodářství (zákon č. 541/2020 Sb.),
- velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet),
- velmi dobré komunikační, organizační a prezentační schopnosti,
- schopnost samostatné i týmové práce,
- pečlivost a zodpovědnost,
- řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič.
Výhodou
- znalost informačních systémů Policie České republiky, dobrá uživatelská znalost práce s informačním systémem ETŘ
Další informace
- termín pro zaslání přihlášky do výběrového řízení: do 25.7.2025
- možnost nástupu: 1.9.2025 nebo podle dohody
Zájemce k přihlášce do výběrového řízení přiloží:
- motivační dopis,
- strukturovaný životopis zaměřený zejména na splnění základních, předpokladů pro obsazení pracovního místa, předchozí průběh zaměstnání, současné pracovní zařazení,
- kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- souhlas s nahlédnutím do personálního spisu (u zaměstnanců KŘP JmK)
V případě zájmu zašlete požadované doklady včetně e-mailové adresy a telefonního kontaktu
pro účely vyrozumění na adresu:
Krajské ředitelství policie JmK
Odbor personální
k č.j. KRPB-132788/ČJ-2025-0600OP
611 32 Brno, Kounicova 24
popř. k výše uvedenému č.j. na e-mail: krpb.podatelna@pcr.cz
Případné další informace poskytne vedoucí Odboru správy majetku, Ing. David Forman, tel. 974 621 247.