Policie České republiky  

Přejdi na

Pomáhat a chránit


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Referent správy ve věcech archivnictví a spisové služby

Policejní prezidium ČR - pracovní poměr 

Obecně

  • místo výkonu práce:  Praha 6 
  • pracovní poměr bude uzavřen s tříměsíční zkušební dobou na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na neurčito. Nejedná se o systemizované pracovní místo zřízené v souladu se zákonem o státní službě č. 234/2014 Sb. 

Náplň práce: 

  • odborná správa archivních fondů a sbírek a jejich revize, třídění, pořádání, katalogizace studijně-analytické práce a aplikace národních standardů pro obor archivnictví (spisové služby), aplikované zejména pro Policii ČR případně pro další subjekty, s kterými archiv spolupracuje
  • zpracování složitých archivních rešerší, vědeckých edic a archivních dokumentů, zajištění vyhledávání, nahlížení do archiválií a vedení předepsaných evidencí
  • evidence dokumentů v elektronickém systému spisové služby (IS ETŘ)
  • digitalizace
  • analytickou činnost, zejména související s koordinací výkonu archivnictví v rámci Policie ČR

Platové podmínky a další benefity

  • ​​pracovní poměr na plný úvazek, platová třída 12 podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (platové rozmezí 28 650 – 41 520,-Kč dle započitatelné praxe) 
  • zvláštní příplatek: 2.500,- Kč
  • osobní příplatek a odměna dle dosahovaných výsledků 
  • 25 dnů dovolené + 5 dnů indispozičního volna
  • závodní stravování
  • možnost čerpání prostředků fondu kulturních a sociálních potřeb 

Požadujeme: 

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu (Ing., Mgr.), případně v bakalářském studijním programu
  • praxi v oblasti se zaměřením na archivní službu (spisovou)
  • znalost zákona č. 499/2004 o archivnictví a spisové službě a vyhlášky č. 259/2012 Sb. o podrobnostech výkonu spisové služby
  • pečlivost, samostatnost, spolehlivost, flexibilita, komunikace, vysoké pracovní nasazení, ochota 
  • dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti 
  • schopnost individuální práce i práce v týmu 
  • pokročilou znalost práce na PC (znalost MS Office zejména textový a tabulkový editor, elektronická pošta atd.) 
  • trestní a občanskou bezúhonnost  
  • stupeň utajení: Důvěrné (možné získat po nástupu) 

Výhodou:  

  • praxe v oboru 
  • zkušenost se systémem pro zpracování archiválií (ELSA),
  • zkušenost s elektronickým systémem spisové služby (IS ETŘ), 
  • praxe v jiném archivu
  • praxe u Policie ČR 
  • řidičské oprávnění skupiny B  

Nástup možný: dle dohody                                                        

Strukturovaný životopis s motivačním dopisem zasílejte na adresu: vlastimil.stanek@pcr.cz  s předmětem „Referent správy ve věcech archivnictví a spisové služby“.

vytisknout  e-mailem