Referent společné státní správy a samosprávy
Policejní prezidium ČR, ředitelství majetkové správy, odbor veřejných zakázek – pracovní poměr
Obecně
- místo výkonu: Praha 6, Bubenečská 20
 - pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
 
Náplň práce
- zadávání veřejných zakázek dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
 - příprava zadávacích dokumentů, realizace zadávacích řízení a příprava smluv
 - evidence dokumentů
 - organizace jednání komisí pro posouzení a hodnocení nabídek
 - práce s elektronickým evidenčním systémem ETŘ
 - práce s MS Office, práce v síti INTRANET
 - práce v národním elektronickém nástroji (NEN) a ve věstníku veřejných zakázek (VVZ)
 
Platové podmínky a další benefity
- platová třída 13 se mzdou 29.410,- Kč – 43.370,- Kč (dle započitatelné praxe)
 - zvláštní příplatek 2.500,- Kč
 - osobní ohodnocení dle výkonnosti
 - mimořádné odměny dle výkonnosti (transparentní systém hodnocení)
 - možnost vykonávání práce z domova
 - možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace)
 - široký slevový benefit program
 - řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispoziční volno
 - perspektiva růstu a rozvoje v oblasti práva veřejných zakázek
 - možnost profesního vzdělávání (kurz AJ, vzdělávání atp.)
 - motivující pracovní prostředí a spolupráce s týmem odborníků
 
Požadujeme
- vysokoškolské magisterské vzdělání, v případě nižšího stupně vzdělání se snižuje započitatelná praxe
 - uživatelská znalost MS Office na velmi dobré úrovni, obecná orientace v programovém vybavení
 - spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
 - vysoké pracovní nasazení
 - komunikační schopnosti
 - organizační schopnosti, schopnost pracovat individuálně i v týmu
 - čistý trestní rejstřík
 - státní občanství ČR
 
Výhodou
- praxe v oblasti veřejných zakázek
 - znalost rozhodovací praxe Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže
 - znalost informačních systémů PČR, zkušenost s informačním systémem ETŘ
 
Další informace
- pevná pracovní doba pondělí + čtvrtek 7:30 – 16:15 hodin, pátek 7:30 – 15:00 hodin s možností úpravy pracovní doby
 - termín pro zaslání životopisu: do 30. 11. 2025
 - možnost nástupu: 1. 12. 2025 (či dohodou)
 - součástí přijímacího řízení je osobní pohovor, jehož součástí bude test z praktické znalosti WORD – úprava textu, EXCEL – zhotovení tabulky včetně základních vzorců.
 - pokud nebudete do 15 pracovních dnů kontaktováni, bude proveden výběr z jiných uchazečů, přičemž Vámi zaslané dokumenty budou zlikvidovány.
 
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu martin.fikacek@pcr.cz, předmět - „referent společné státní správy a samosprávy“.
Případné doplňující informace je možné získat u vedoucího odboru veřejných zakázek, tel. číslo: 974 835 754.