Referent majetkové správy
KŘP Jihomoravského kraje – kancelář náměstka ředitele KŘ pro ekonomiku, oddělení veřejných zakázek – pracovní poměr
Obecně
- místo výkonu práce: Brno, Kounicova 24
- datum nástupu 1.8.2025 nebo podle dohody
Náplň práce
- příprava, evidence a administrace zadávacích/výběrových řízení, zejména podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění
- administrace veřejných zakázek v rámci programů spolufinancovaných z EU fondů
- příprava zadávacích podmínek před vyhlášením veřejných zakázek
- komplexní zpracování jednotlivých procesních úkonů zadávacího/výběrového řízení k zajištění řádného průběhu včetně přípravy občanskoprávních smluv (kupní smlouva, smlouva o dílo apod.)
- práce s elektronickými systémy v oblasti veřejných zakázek, zejména na profilu zadavatele v Národním elektronickém nástroji a Věstníku VZ
- vyřizování opravných prostředků stěžovatelů
- organizace zadávacího řízení, účast v hodnotících komisích
- koordinace a metodické usměrňování veřejných zakázek
Platové a personální podmínky a další benefity
- pracovní poměr na dobu určitou, po roce možnost doby neurčité, zkušební doba 4 měsíce
- místo výkonu práce Brno
- 11. platová třída - platové rozpětí 26 680 Kč až 38 570 Kč podle délky praxe (nař. vl. č. 341/2017 Sb.)
- zvláštní příplatek: 2 500 Kč
- po zapracování možnost osobního příplatku
- pracovní doba: po-pá 7:00 – 15:30 hod. (možnost pružného rozvržení pracovní doby)
- 25 dnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna
- možnost příspěvků na rekreaci, kulturní a sportovní akce
- možnost firemní mateřské školky
Požadujeme
- vysokoškolské vzdělání právního nebo ekonomického zaměření v magisterském nebo bakalářském studijním programu
- orientace v základních právních předpisech upravující oblast veřejných zakázek a závazkových vztahů
- znalost práce s PC (Word, Excel, Internet)
- povědomí nebo alespoň aktivní zájem o problematiku veřejných zakázek
- občanská bezúhonnost (při přijetí do pracovního poměru bude doložena výpisem z rejstříku trestů)
- dobré komunikační, organizační a prezentační schopnosti
- ochota se vzdělávat, pečlivost, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení
Výhodou
- praxe u Policie ČR nebo u MV ČR
- vítána praxe v oblasti zadávání veřejných zakázek a v problematice závazkových vztahů
- znalost elektronického vedení jednacího protokolu (ETŘ)
Další informace
- Pracovní místo bude obsazeno výběrovým řízením
- termín pro zaslání přihlášky do výběrového řízení: do 20.6.2025
- zájemce k písemné přihlášce do výběrového řízení přiloží:
- motivační dopis,
- strukturovaný životopis zaměřený zejména na splnění základních předpokladů pro obsazení pracovního místa, předchozí průběh zaměstnání, současné pracovní zařazení,
- kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání.
- souhlas s nahlédnutím do personálního spisu (u zaměstnanců KŘP JmK)
Písemnou přihlášku a požadované doklady zájemce doručí na adresu:
Krajské ředitelství policie JmK
Odbor personální
Zdeňka Suchánková
k č.j.: KRPB-109252/ČJ-2025-0600OP
611 32 Brno, Kounicova 24
nebo e-mailem: krpb.podatelna@pcr.cz
Další informace poskytne: JUDr. Irena Jakubíková, oddělení veřejných zakázek, tel.: 974 622 801.