Policie České republiky  

Přejdi na

Pomáhat a chránit


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Referent majetkové správy

KŘP Jihomoravského kraje – kancelář náměstka ředitele KŘ pro ekonomiku, oddělení veřejných zakázek – pracovní poměr 

Obecně

  • místo výkonu práce: Brno, Kounicova 24
  • datum nástupu 1.8.2025 nebo podle dohody

Náplň práce

  • příprava, evidence a administrace zadávacích/výběrových řízení, zejména podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění
  • administrace veřejných zakázek v rámci programů spolufinancovaných z EU fondů
  • příprava zadávacích podmínek před vyhlášením veřejných zakázek
  • komplexní zpracování jednotlivých procesních úkonů zadávacího/výběrového řízení k zajištění řádného průběhu včetně přípravy občanskoprávních smluv (kupní smlouva, smlouva o dílo apod.) 
  • práce s elektronickými systémy v oblasti veřejných zakázek, zejména na profilu zadavatele v Národním elektronickém nástroji a Věstníku VZ
  • vyřizování opravných prostředků stěžovatelů
  • organizace zadávacího řízení, účast v hodnotících komisích
  • koordinace a metodické usměrňování veřejných zakázek

Platové a personální podmínky a další benefity

  • pracovní poměr na dobu určitou, po roce možnost doby neurčité, zkušební doba 4 měsíce
  • místo výkonu práce Brno
  • 11. platová třída - platové rozpětí 26 680 Kč až 38 570 Kč podle délky praxe (nař. vl. č. 341/2017 Sb.)
  • zvláštní příplatek: 2 500 Kč
  • po zapracování možnost osobního příplatku
  • pracovní doba: po-pá 7:00 – 15:30 hod. (možnost pružného rozvržení pracovní doby)
  • 25 dnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna
  • možnost příspěvků na rekreaci, kulturní a sportovní akce
  • možnost firemní mateřské školky

Požadujeme

  • vysokoškolské vzdělání právního nebo ekonomického zaměření v magisterském nebo bakalářském studijním programu
  • orientace v základních právních předpisech upravující oblast veřejných zakázek a závazkových vztahů
  • znalost práce s PC (Word, Excel, Internet)
  • povědomí nebo alespoň aktivní zájem o problematiku veřejných zakázek
  • občanská bezúhonnost (při přijetí do pracovního poměru bude doložena výpisem z rejstříku trestů)
  • dobré komunikační, organizační a prezentační schopnosti
  • ochota se vzdělávat, pečlivost, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení

Výhodou

  • praxe u Policie ČR nebo u MV ČR
  • vítána praxe v oblasti zadávání veřejných zakázek a v problematice závazkových vztahů
  • znalost elektronického vedení jednacího protokolu (ETŘ)

Další informace

  • Pracovní místo bude obsazeno výběrovým řízením
  • termín pro zaslání přihlášky do výběrového řízení: do 20.6.2025
  • zájemce k písemné přihlášce do výběrového řízení přiloží:
  • motivační dopis,
  • strukturovaný životopis zaměřený zejména na splnění základních předpokladů pro obsazení pracovního místa, předchozí průběh zaměstnání, současné pracovní zařazení,
  • kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání.
  • souhlas s nahlédnutím do personálního spisu (u zaměstnanců KŘP JmK)

Písemnou přihlášku a požadované doklady zájemce doručí na adresu:   

Krajské ředitelství policie JmK
Odbor personální
Zdeňka Suchánková
k č.j.: KRPB-109252/ČJ-2025-0600OP
611 32 Brno, Kounicova 24

nebo e-mailem: krpb.podatelna@pcr.cz

Další informace poskytne: JUDr. Irena Jakubíková, oddělení veřejných zakázek, tel.: 974 622 801.

vytisknout  e-mailem