Policie České republiky  

Přejdi na

Služba veřejnosti a prestižní povolání


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Právník - rada

Policejní prezidium ČR, ředitelství majetkové správy, odbor veřejných zakázek - služební poměr 

Obecně

  • místo výkonu: Praha 6, Bubenečská 20
  • služební poměr

Náplň práce

  • zpracovávání smluv k veřejným zakázkám
  • zpracovávání právních výkladů a stanovisek k dokumentům a problematice veřejných zakázek
  • posuzování návrhů právních předpisů, analyzování právního skutkového stavu a zpracovávání zásady pro aplikaci zákona o veřejných zakázkách a metodické usměrňování přípravy dokumentů souvisejících se zadáváním a realizací veřejných zakázek
  • práce s elektronickým evidenčním systémem ETŘ
  • práce s PC, práce v síti INTRANET

Platové podmínky a další benefity

  • tarifní platová třída 9 s platem 41.320,- Kč – 60.020,- Kč (dle započitatelné praxe)
  • zvláštní příplatek 2.200,- Kč
  • osobní ohodnocení dle zkušeností od 5.000,-  Kč
  • mimořádné odměny
  • možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace, dovolená) a další výhody plynoucí ze služebního poměru
  • široký slevový benefit program v rámci smluvních partnerů
  • řádná dovolená 25 dní + 5 dní indispoziční volno
  • možnost podílet se na strategických a zajímavých projektech
  • perspektiva růstu a rozvoje v oblasti práva
  • motivující pracovní prostředí a spolupráci s týmem odborníků
  • možnost profesního vzdělávání (kurz AJ, právní vzdělávání atp.)

Požadujeme

  • vysokoškolské magisterské vzdělání
  • uživatelská znalost MS Office na velmi dobré úrovni, obecná orientace v programovém vybavení
  • dobré komunikační schopnosti a komunikace v týmu
  • schopnost samostatného řešení úkolů
  • pečlivost, důslednost
  • ochotu učit se nové věci
  • odolnost vůči stresu a schopnost přizpůsobení se změně situace
  • čistý trestní rejstřík
  • státní občanství ČR

Výhodou

  • praxe v oblasti veřejných zakázek
  • znalost občanského smluvního práva

Další informace

  • pevná pracovní doba: pondělí + čtvrtek 7:30 – 16:15 hodin, pátek 7:30 – 15:00 hodin s možností úpravy pevné pracovní doby
  • termín pro zaslání životopisu: do 31. 5. 2025  
  • možnost nástupu: 1. 6. 2025 (či dohodou) 
  • součástí přijímacího řízení je osobní pohovor
  • pokud nebudete do 15 pracovních dnů kontaktováni, bude proveden výběr z jiných uchazečů, přičemž Vámi zaslané dokumenty budou zlikvidovány.


V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu pp.ovz@pcr.cz předmětem „Právník – referent společné státní správy a samosprávy“.

Případné doplňující informace je možné získat u vedoucího I. oddělení veřejných zakázek, tel. číslo: 974 835 642.

vytisknout  e-mailem