Odprodej vybavení nemovitosti - technologické zařízení výměníkové stanice - 6. kolo
KŘP Moravskoslezského kraje
Č. j. KRPT-100323-2/ČJ-2018-0700VZ
Ostrava 3. května 2018
Výzva k podání nabídek
Česká republika - Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje
zastoupené náměstkem ředitele plk. Ing. Tomášem Rychtarem
vyhlašuje
v souladu s § 22 odst. 1 zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupováním v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s ust. § 21 a násl. vyhlášky Ministerstva financí č. 62/2001 Sb., o hospodaření organizačních složek státu a státních organizací s majetkem státu, ve znění pozdějších předpisů,
Výběrové řízení na
„Odprodej vybavení nemovitosti – technologické zařízení výměníkové stanice“
6. kolo
1. Vyhlašovatel:
Česká republika - Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje
IČO: 75151502, DIČ: CZ75151502
zastoupené plk. Ing. Tomášem Rychtarem, náměstkem ředitele krajského ředitelství pro ekonomiku
kontaktní adresa: ul. 30. dubna 1682/24, 702 00 Ostrava – Moravská Ostrava
bankovní spojení: ČNB Ostrava, č. účtu 28933-881/0710
(dále jen „vyhlašovatel“)
2. Popis nabízeného majetku:
Předmětem plnění je odprodej nepotřebného vybavení nemovitostí, a to technologického zařízení nefunkční výměníkové stanice umístěné v budově bez čp/če postavené na pozemku parc.č. 3584/7 v katastrálním území Místek, obec a okres Frýdek – Místek, které je v majetku Policie ČR, Krajského ředitelství policie Moravskoslezského kraje.
Podmínkou odprodeje je demontáž a odvoz předmětného majetku odbornou firmou způsobilou k této činnosti při dodržování bezpečnostních a protipožárních předpisů a norem na náklady vítěze výběrového řízení.
Demontáž se týká:
- 3 x ohřívač vody stojanový o objemu 10.000 l – teplá užitková voda
- 3 x ohřívač protiproudý – ústřední topení
- 1 x expanzní nádoba 10.000 l – ústřední topení
- 4 x čerpadlo (ústřední vytápění 2 ks, teplá užitková voda 2ks)
- potrubí ústředního vytápění včetně izolace a oplechování
- potrubí horkovodu, sběrače a rozdělovače včetně izolace a oplechování
- cirkulace potrubí teplé užitkové vody – rozvaděč MaR a kabeláž
- rozvod NN od strojního vybavení pro rozvaděče
- závěsy konzoly a ocelové profily pro uchycení potrubí.
Součástí demontáže je odstranění betonových základů pod zásobníky, oprava podlahy, stěn a stropu po provedené demontáži technologického zařízení včetně celkového vymalování.
Majetek je odprodáván bez záruky na jakoukoliv funkčnost předmětného zařízení.
Prohlídka nabízeného majetku proběhne dne 15. 5. 2018 v 9:00 hod. v areálu skladového zařízení Krajského ředitelství Moravskoslezského kraje ve Frýdku – Místku, Frýdlantská 2402.
3. Doba a místo plnění:
Termín plnění: do jednoho měsíce od data uhrazení ceny z kupní smlouvy.
Místo odběru: sklady Krajského ředitelství policie Moravskoslezského kraje ve Frýdku-Místku, Frýdlantská 2402.
4. Podmínky výběrového řízení:
- Součástí nabídky zájemce bude kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zájemce zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, případně doklad příslušného oprávnění k podnikání, údaje o bankovním spojení, IČO, DIČ, telefonní popř. jiné spojení.
- Termín k odebrání majetku nesmí být delší než jeden měsíc od uhrazení ceny z kupní smlouvy, datum splatnosti faktury 21 dnů.
- Vítězný zájemce po demontáži technologického zařízení provede na vlastní náklady odstranění betonových základů pod zásobníky a opravu podlahy, stěn a stropů včetně celkového vymalování.
- Do výběrového řízení nelze zahrnout nabídku, která bude podána po lhůtě pro podávání nabídek nebo která bude obsahovat nižší nabídkovou cenu, než je minimální cena stanovená vyhlašovatelem.
5. Způsob hodnocení nabídek:
Jediným kritériem pro výběr nejvhodnější nabídky je výše nabídnuté kupní ceny, přičemž nejvýše bude hodnocen zájemce s nejvyšší nabídkovou cenou za celý objem odprodávaného majetku. Nabídková cena nesmí být nižší než stanovená minimální kupní cena, tj.106.000,- Kč.
V případě rovnosti nabídkových cen rozhoduje nejdříve podaná nabídka.
6. Požadavky na jednotný způsob zpracování kupní ceny včetně platebních podmínek:
Kupní cena bude sjednána dohodou podle zákona č. 526/1990 Sb., zákon o cenách, ve znění pozdějších předpisů. Kupní cena je od okamžiku podání nabídky platnou cenou po celou dobu plnění.
Kupní cena je konečnou cenou za odkoupený majetek a nemůže být ponížena na základě nákladů zájemce na manipulaci a ostatní úkony spojené s odkupem neupotřebitelného majetku.
7. Lhůta a způsob podání nabídek:
Lhůta pro podávání nabídek počíná dnem vyhlášení a končí dnem 22. 5. 2018 v 10:00 hodin.
Nabídka se předkládá v písemné formě, v řádně uzavřené obálce (na přelepu opatřené podpisem či razítkem) s označením: „Odprodej vybavení nemovitosti – technologické zařízení výměníkové stanice – 6 kolo - NEOTVÍRAT“ Na obálce budou dále identifikační údaje zájemce.
Otevírání obálek se uskuteční dne 22. 5. 2018 v 10:00 hodin a je neveřejné. O jeho průběhu bude sepsán zápis.
Oznámení o přijetí nejvhodnější nabídky zašle vyhlašovatel formou doporučeného dopisu na doručenku nebo datovou schránkou.
Zájemci nemají právo na náhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení ani na vrácení jejich nabídky a podkladů s ní předaných.
Adresa pro doručení nabídek: Policie České republiky
Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje
Odbor veřejných zakázek
30. dubna 1682/24
702 00 Ostrava – Moravská Ostrava
Osobně na adresu: Policie České republiky
Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje
Odbor veřejných zakázek
ul. Husovo náměstí 2
702 00 Ostrava 1
Osobně lze nabídky podávat každý pracovní den v době od 7:00 do 11:00 hodin a od 13:00 do 14:30 hodin.
8. Práva vyhlašovatele:
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky, neuzavřít smlouvu s žádným zájemcem, nepřipustit dílčí plnění, výběrové řízení zrušit bez udání důvodu nejpozději do uzavření smlouvy.
plk. Ing. Tomáš Rychtar v.r.
náměstek ředitele