Odprodej 14 SDP
KŘP Moravskoslezského kraje
Č. j. KRPT-99147-2/ČJ-2018-0700VZ
Ostrava 26. dubna 2018
Počet listů: 2
Přílohy: 1/1
Výzva k podání nabídek
Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje zastoupené náměstkem ředitele
plk. Ing. Tomášem Rychtarem
vyhlašuje
v souladu s § 22 odst. 1 zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s ust. § 21 a násl. vyhlášky Ministerstva financí č. 62/2001 Sb., o hospodaření organizačních složek státu a státních organizací s majetkem státu, ve znění pozdějších předpisů,
výběrové řízení na odprodej nepotřebného movitého majetku se stanovením minimální kupní ceny s názvem:
„Odprodej 14 SDP“
1. Vyhlašovatel:
Česká republika - Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje
zastoupené náměstkem ředitele plk. Ing. Tomášem Rychtarem
IČO: 75151502, DIČ: CZ75151502
kontaktní adresa: 30. dubna 1682/24, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
bankovní spojení: ČNB Ostrava, č. účtu: 28933-881/0710
(dále jen „vyhlašovatel“)
2. Předmět plnění:
Odprodej nepotřebného majetku:
mikrobus – 3 ks
osobní automobil – 11 ks
Celkem 14 ks - viz příloha č. 1
Minimální kupní cena 342.000,- Kč.
Prohlídka nabízeného majetku je možná po předchozí domluvě s panem Lukášem Ertlem,
tel.: 974 721 614 nebo 724 297 809, a to ve dnech 15. a 17. 5. 2018 v areálu skladů krajského ředitelství ve Frýdku-Místku na Frýdlantské ulici 2402.
3. Doba a místo plnění:
Termím plnění – do jednoho měsíce od data uhrazení ceny z kupní smlouvy.
Místo odběru – areál skladů krajského ředitelství policie Moravskoslezského kraje ve Frýdku-Místku, Frýdlantská 2402.
4. Podmínky soutěže:
- Hodnoceny budou pouze ty nabídky, které budou doručeny do konce lhůty pro podávání nabídek, vyhlašovatel neručí za případné prodlevy doručovatele.
- Součástí nabídky zájemce bude kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zájemce zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, případně doklad příslušného oprávnění k podnikání, údaje o bankovním spojení, IČO, DIČ, telefonní popř. jiné spojení.
- Termín k odebrání majetku nesmí být delší než jeden měsíc od uhrazení ceny z kupní smlouvy, datum splatnosti faktury 21 dnů.
- Nabídka musí být jednoznačná, nesmí obsahovat alternativní řešení.
- Vyhlašovatel podmiňuje uzavření smlouvy s vítězným zájemcem do 30 dnů ode dne seznámení s výsledkem výběrového řízení; součástí smlouvy bude ustanovení, že se kupující stane majitelem vozidla až po úplném zaplacení kupní ceny.
- Výběrové řízení je omezeno na tuzemské osoby
- Do výběrového řízení nelze zahrnout nabídku, která bude podána po lhůtě pro podávání nabídek nebo která bude obsahovat nižší nabídkovou cenu, než je minimální cena stanovená vyhlašovatelem.
5. Způsob hodnocení nabídek:
Jediným kritériem pro výběr nejvhodnější nabídky je výše nabídnuté kupní ceny, přičemž nejvýše bude hodnocen zájemce s nejvyšší nabídkovou cenou za celý objem odprodávaného majetku. Nabídková cena nesmí být nižší než stanovená minimální kupní cena, tj. 342.000,- Kč
V případě rovnosti nabídkových cen rozhoduje nejdříve podaná nabídka.
6. Požadavky na jednotný způsob zpracování kupní ceny včetně platebních podmínek:
Kupní cena bude sjednána dohodou podle zákona č. 526/1990 Sb., zákon o cenách, ve znění pozdějších předpisů. Kupní cena je od okamžiku podání nabídky platnou cenou po celou dobu plnění.
Kupní cena je konečnou cenou za odkoupený majetek a nemůže být ponížena na základě nákladů zájemce na manipulaci a ostatní úkony spojené s odkupem majetku.
7. Lhůta a místo pro dodání nabídek:
Lhůta pro podávání nabídek počíná dnem vyhlášení a končí dnem 22. 5. 2018 v 9:00 hodin.
Nabídka se předkládá v uzavřené obálce s označením „Výběrové řízení – Odprodej 14 SDP – NEOTVÍRAT“ a opatřené identifikačními údaji zájemce a na uzavření musí být obálka opatřena podpisy, popř. i razítkem zájemce.
Otevírání obálek se uskuteční dne 22. 5. 2018 v 9:00 hodin, je neveřejné a o jeho průběhu bude sepsán zápis.
Oznámení o přijetí nejvhodnější nabídky zašle vyhlašovatel formou doporučeného dopisu
na doručenku nebo datovou schránkou.
Zájemci nemají právo na náhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení ani na vrácení jejich nabídky a podkladů s ní předaných.
Adresa pro doručení nabídek poštou:
Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje
Odbor veřejných zakázek
30. dubna 1682/24
702 00 Ostrava – Moravská Ostrava
Adresa pro osobní doručení:
Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje
Odbor veřejných zakázek
Husovo náměstí 2
702 00 Ostrava 1
Osobně lze nabídky podávat každý pracovní den v době od 7:00 do 11:00 hodin a od 13:00 do 14:30 hodin.
8. Práva vyhlašovatele:
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky, neuzavřít smlouvu s žádným zájemcem, nepřipustit dílčí plnění, výběrové řízení zrušit bez udání důvodu nejpozději do uzavření smlouvy.
plk. Ing. Tomáš Rychtar
náměstek ředitele