Administrativní a spisový pracovník
Policejní prezidium ČR, ředitelství majetkové správy, odbor veřejných zakázek – pracovní poměr
Obecně
- místo výkonu: Praha 6, Bubenečská 20
- pracovní poměr na dobu určitou, 3 měsíce zkušební doba, možnost prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou
Náplň práce
- Práce s PC, práce v síti INTRANET - práce s databázovými systémy, např. EKIS WEB
- Komplexní zajišťování spisové služby.
- Evidence dokumentů v elektronickém systému spisové služby (IS ETŘ).
- Předarchivní péče o písemnosti a jejich uložení.
- Příprava archiválií ke skartaci podle skartačního řádu.
Platové podmínky a další benefity
- platová třída 9 s platem 23.110,- Kč – 33. 220,- Kč (dle započitatelné praxe)
- zvláštní příplatek 2.200,- Kč
- mimořádné odměny
- osobní ohodnocení: dle zkušeností od 2.000,- Kč
- možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace, tábory, zápůjčky na bytové účely)
- široký slevový benefit program v rámci smluvních partnerů
- řádná dovolená 25 dní + 5 dní indispoziční volno
- motivující pracovní prostředí a spolupráci s týmem odborníků
- možnost profesního vzdělávání (kurz AJ atp.)
Požadujeme
- středoškolské vzdělání zakončené maturitou
- uživatelská znalost MS Office na velmi dobré úrovni, obecná orientace v programovém vybavení
- dobré komunikační schopnosti a komunikace v týmu
- schopnost samostatného řešení úkolů, pečlivost, důslednost
- ochotu učit se nové věci
- odolnost vůči stresu a schopnost přizpůsobení se změně situace
- čistý trestní rejstřík
- státní občanství ČR
Výhodou
- praxe v oblasti administrativní činnosti
- znalost informačních systémů PČR,
- zkušenost s informačním systémem ETŘ,
- zkušenost v jakékoliv spisové informační službě,
Další informace
- pevná pracovní doba: pondělí + čtvrtek 7:30 – 16:15 hodin, pátek 7:30 – 15:00 hodin s možností úpravy pevné pracovní doby
- termín pro zaslání životopisu: do 30. 6. 2025
- možnost nástupu: 1. 6. 2025 (či dohodou)
- součástí přijímacího řízení je osobní pohovor
- pokud nebudete do 15 pracovních dnů kontaktováni, bude proveden výběr z jiných uchazečů, přičemž Vámi zaslané dokumenty budou zlikvidovány.
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu martin.fikacek@pcr.cz předmětem „9 PT – administrativní a spisový pracovník ŘMS PP ČR“.
Případné doplňující informace je možné získat u vedoucího odboru veřejných zakázek plk. Ing. Martina Fikáčka, tel. číslo: 974 835 754.