Policie České republiky  

Přejdi na

Pomáhat a chránit


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Administrativní a spisový pracovník

Policejní prezidium ČR, ředitelství majetkové správy, odbor veřejných zakázek – pracovní poměr 

Obecně

  • místo výkonu: Praha 6, Bubenečská 20
  • pracovní poměr na dobu určitou, 3 měsíce zkušební doba, možnost prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou

Náplň práce

  • Práce s PC, práce v síti INTRANET - práce s databázovými systémy, např. EKIS WEB
  • Komplexní zajišťování spisové služby.
  • Evidence dokumentů v elektronickém systému spisové služby (IS ETŘ).
  • Předarchivní péče o písemnosti a jejich uložení.
  • Příprava archiválií ke skartaci podle skartačního řádu.

Platové podmínky a další benefity

  • platová třída 9 s platem 23.110,- Kč – 33. 220,- Kč (dle započitatelné praxe)
  • zvláštní příplatek 2.200,- Kč
  • mimořádné odměny
  • osobní ohodnocení: dle zkušeností od 2.000,-  Kč
  • možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace, tábory, zápůjčky na bytové účely)
  • široký slevový benefit program v rámci smluvních partnerů
  • řádná dovolená 25 dní + 5 dní indispoziční volno
  • motivující pracovní prostředí a spolupráci s týmem odborníků
  • možnost profesního vzdělávání (kurz AJ atp.)

Požadujeme

  • středoškolské vzdělání zakončené maturitou
  • uživatelská znalost MS Office na velmi dobré úrovni, obecná orientace v programovém vybavení
  • dobré komunikační schopnosti a komunikace v týmu
  • schopnost samostatného řešení úkolů, pečlivost, důslednost
  • ochotu učit se nové věci
  • odolnost vůči stresu a schopnost přizpůsobení se změně situace
  • čistý trestní rejstřík
  • státní občanství ČR

Výhodou

  • praxe v oblasti administrativní činnosti
  • znalost informačních systémů PČR,
  • zkušenost s informačním systémem ETŘ,
  • zkušenost v jakékoliv spisové informační službě,

Další informace

  • pevná pracovní doba: pondělí + čtvrtek 7:30 – 16:15 hodin, pátek 7:30 – 15:00 hodin s možností úpravy pevné pracovní doby
  • termín pro zaslání životopisu: do 30. 6. 2025  
  • možnost nástupu: 1. 6. 2025 (či dohodou) 
  • součástí přijímacího řízení je osobní pohovor
  • pokud nebudete do 15 pracovních dnů kontaktováni, bude proveden výběr z jiných uchazečů, přičemž Vámi zaslané dokumenty budou zlikvidovány.


V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu martin.fikacek@pcr.cz předmětem „9 PT – administrativní a spisový pracovník ŘMS PP ČR“.

Případné doplňující informace je možné získat u vedoucího odboru veřejných zakázek plk. Ing. Martina Fikáčka, tel. číslo: 974 835 754.

vytisknout  e-mailem