Právník – referent společné státní správy a samosprávy
Policejní prezidium ČR, ředitelství majetkové správy, odbor veřejných zakázek – pracovní poměr
Obecně
- místo výkonu: Praha 6, Bubenečská 20
- pracovní poměr na dobu určitou, smlouva na 1 rok s možností prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou
Náplň práce
- zpracovávání smluv k veřejným zakázkám
- zpracovávání právních výkladů a stanovisek k dokumentům
- posuzování návrhů právních předpisů, analyzování právního skutkového stavu a zpracovávání zásady pro aplikaci zákona o veřejných zakázkách a metodické usměrňování přípravy dokumentů souvisejících se zadáváním a realizací veřejných zakázek
- práce s elektronickým evidenčním systémem ETŘ
- práce s PC, práce v síti INTRANET
Platové podmínky a další benefity
- platová třída 13 se mzdou 29.410,- Kč – 43.370,- Kč (dle započitatelné praxe)
- zvláštní příplatek 2.200,- Kč
- mimořádné odměny
- osobní ohodnocení: dle zkušeností od 5.000,- Kč
- možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace, dovolená)
- široký slevový benefit program v rámci smluvních partnerů
- řádná dovolená 25 dní + 5 dní indispoziční volno
- možnost podílet se na strategických a zajímavých projektech
- perspektiva růstu a rozvoje v oblasti práva
- motivující pracovní prostředí a spolupráci s týmem odborníků
- možnost profesního vzdělávání (kurz AJ, právní vzdělávání atp.)
Požadujeme
- vysokoškolské magisterské vzdělání
- uživatelská znalost MS Office na velmi dobré úrovni, obecná orientace v programovém vybavení
- dobré komunikační schopnosti a komunikace v týmu
- schopnost samostatného řešení úkolů
- pečlivost, důslednost
- ochotu učit se nové věci
- odolnost vůči stresu a schopnost přizpůsobení se změně situace
- čistý trestní rejstřík
- státní občanství ČR
Výhodou
- praxe v oblasti veřejných zakázek
- znalost občanského smluvního práva
Další informace
- pevná pracovní doba: pondělí + čtvrtek 7:30 – 16:15 hodin, pátek 7:30 – 15:00 hodin s možností úpravy pevné pracovní doby
- termín pro zaslání životopisu: do 31. 5. 2025
- možnost nástupu: 1. 6. 2025 (či dohodou)
- součástí přijímacího řízení je osobní pohovor
- pokud nebudete do 15 pracovních dnů kontaktováni, bude proveden výběr z jiných uchazečů, přičemž Vámi zaslané dokumenty budou zlikvidovány.
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu pp.ovz@pcr.cz předmětem „Právník – referent společné státní správy a samosprávy“.
Případné doplňující informace je možné získat u vedoucího I. oddělení veřejných zakázek, tel. číslo: 974 835 642.